fbpx

Blog Body, Mind & Spirit

Znaczenie małych kroków!

Dietetyka

Zasady nawadniania sportowca

Wcześniej pisaliśmy, że nawadnianie jest bardzo ważne dla wydolności i zdrowia sportowca. W tym wpisie skupimy się na tym, ile, kiedy i jakie płyny sportowiec powinien pić. Podczas wzmożonego wysiłku wytwarzanie potu wynosi około 0,5-1,5 l/h, przy bardziej intensywnych wysiłkach w gorący i parny dzień może dochodzić nawet do 4

Czytaj więcej

Nawodnienie organizmu piłkarza

Nawodnienie organizmu jest jedną z najważniejszych kwestii decydujących o dyspozycji na boisku. Piłkarz dobrze nawodniony pracuje z maksymalną wydajnością podczas treningu i meczu. Natomiast zawodnik, u którego nawodnienie organizmu szwankuje, nie będzie w stanie wydajnie grać nawet przy najwyższym stopniu wytrenowania. Utrata wody na poziomie 5% spowoduje, że zawodnik stracił

Czytaj więcej
Buduj z nami Mental Mistrza!

Opisujemy tu wykorzystywane w praktyce przez topowe Klubu i Trenerów wyniki badań naukowych dotyczące sportu. 
Poruszamy tematy związane z psychologią sportu, percepcją, antycypacją i podejmowaniem decyzji. 
Analizujemy niuanse, które połączone z pracą na treningach zrobią różnicę w grze.

Polecamy
Sponsor
Przeczytaj Również

Obóz w Wądzyniu

26.06-2.07.2023
Skip to content